Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy: Directx 11, Skype, Ares, Nero,

Elfin Mała Firma 2.3.8

Kategoria: Zarządzanie firmą
Producent: Elfin Sp. z o.o.
Licencja: Demo Licencja
Data dodania: 12.07.2008
Rozmiar: 42.6 MB
System operacyjny: Windows 98, ME, 2000, XP, 2003, Vista, 7
Liczba pobrań: 971

Demo

Wersja testowa oprogramowania na licencji shereware. Udostępniana bezpłatnie, bez ograniczenia czasowego. Programy w wersji demo nie posiadają pełnej funkcjonalności. Najczęściej w ten sposób wydawane są gry komputerowe.

Opis Elfin Mała Firma 2.3.8

Elfin Mała Firma to proste w użyciu i praktyczne narzędzie do prowadzenia Twojej firmy.


Nie potrzebujesz szkolenia, ani długiego czasu na zapoznanie się z funkcjami programu. Wystarczy, że zainstalujesz aplikację i możesz od razu przystąpić do działania.

Elfin Mała Firma to proste w użyciu i praktyczne narzędzie do prowadzenia Twojej firmy.
Wygoda i łatwość użytkowania. Program stworzony został specjalnie z myślą o małych i średnich firmach. Jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Wystarczy, że zainstalujesz aplikację i możesz od razu przystąpić do działania!.
Kompleksowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem - handel, finanse, księgowość, środki trwałe, pojazdy i inne w pełni zintegrowane moduły.
Doskonałe rozwiązanie dla małych firm - osób prowadzących działalność gospodarczą, spółek cywilnych, jawnych i komandytowych, płatników VAT i firm zwolnionych.
Idealne dopasowanie do Twoich potrzeb - w zależności od rodzaju i charakterystyki firmy program jest odpowiednio profilowany.
Samodzielne prowadzenie rozliczeń - bez stresu i bez błędów. Wszystko to dzięki zawartej w programie wiedzy księgowej oraz specjalnym funkcjom dokonującym prawidłowych i szybkich rozliczeń.
Skuteczne wsparcie serwisowe. W przypadku pytań lub wątpliwości możesz liczyć na pomoc naszego konsultanta - zarówno w sprawach technicznych jak i merytorycznych.
Wygodne aktualizacje przez Internet - natychmiastowy dostęp do nowych wersji programu oraz bieżących informacji (wskaźników i stawek oraz biuletynów i alertów).

Podstawowe funkcje programu w wersji Standard:
Wygodna obsługa sprzedaży: lista towarów, cenniki, fakturowanie
Wystawianie dokumentów handlowych i księgowych
Prowadzenie ewidencji podatkowych: księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu, karty podatkowej, rejestrów VAT - w zależności od profilu firmy
Automatyczne księgowanie przychodów i wydatków według wbudowanych w program zasad księgowych
Szybkie i bezbłędne rozliczenie miesiąca kontrolowane przez program
Sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7K, ZUS-DRA oraz formularzy zaliczek PDOF (podatku liniowego i wg skali, miesięcznych i kwartalnych)
Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wyposażenia, naliczanie amortyzacji
Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu i rozliczanie pojazdów niefirmowych
Kontrola należności i zobowiązań, operacje bankowe, wystawianie przelewów
Zarządzanie danymi właścicieli, kontrahentów, pracowników
Podsumowanie stanu finansów i rozliczeń na stronie głównej programu
Możliwość obsługi wielu firm w programie (opcja)
Możliwość pracy na kilku stanowiskach w sieci komputerowej (opcja)
Nowoczesna technologia - wbudowana baza danych Microsoft SQL Server 2000 Desktop Engine (możliwość współpracy z bazą Microsoft SQL Server 2005)

Dodatkowo w wersji Premium:
Obsługa magazynów (prowadzenie ewidencji wg metod FIFO/LIFO)
Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ, WZ, PW, RW, MM
Sporządzanie remanentów na podstawie stanów magazynowych.

Podobne Zarządzanie firmą

  • Infor System

    Infor System to aplikacja przeznaczona do zarządzania firmą, która powstała na potrzeby polskich przedsiębiorstw. Składa się ona z licznych modułów, jak na przykład Księga Przychodów, Magazyn, Płace czy Biznes.

  • GTplan

    GTplan jest programem, który umożliwia tworzenie zaawansowanych biznes-planów. Stworzony został z myślą przede wszystkim o początkujących przedsiębiorcach, którzy starają się o dotacje lub kredyty i potrzebują odpowiednio opracowanego planu prowadzonej działalności.

  • Asystent Rejestr Umów

    Dostępny po polsku Asystent Rejestr Umów 2011 11.5.27 to program do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami.

  • e-Audytor

    e-Audytor to zaawansowany zestaw narzędzi wspierających zarządzanie zasobami IT, który został przygotowany z myślą o wszystkich tych użytkownikach, którzy szukają oszczędności w obszarze IT.

  • mBiuro Plus

    Oprogramowanie mBiuro Plus jest niezwykle przydatne w zarządzaniu sprzedażą oraz magazynem w firmie.


Dodaj komentarz:

Wasze komentarze do programu: Elfin Mała Firma 2.3.8



Aby pobrać plik przepisz hasło, które znajduje się w cudzysłowie,
a następnie kliknij w POBIERZ TERAZ

Kategorie