Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy: Directx 11, Skype, Ares, Nero,

RAKSSQL Sprzedaż 2011

Kategoria: Obsługa sprzedaży i magazynu
Producent: MSM Sp. z o.o.
Licencja: Trial Licencja
Data dodania: 12.07.2008
Data modyfikacji: 28.09.2011
Rozmiar: 97,91 MB
System operacyjny: Windows ME, 2000, XP, NT, 7
Liczba pobrań: 359

Trial

Wersja testowa oprogramowania na licencji shareware. Udostępniona bezpłatnie aby użytkownik zapoznał się z programem. Programy na tej licencji są w pełni funkcjonalne posiadają jednak ograniczenie czasowe lub ilości uruchomień. Po upływie ustalonego czasu należy program odinstalować lub opłacić pełną licencję.

Opis RAKSSQL Sprzedaż 2011

System RAKSSQL to kompletny i zintegrowany program sprzedażowy, który zawiera wszystkie niezbędne elementy potrzebne do sprzedaży w nowoczesnej firmie.

Cechą szczególną systemu jest wykorzystywanie bezpłatnego serwera baz danych, który może pracować nie tylko pod kontrolą Microsoft Windows, ale także na systemach Linux co znacząco obniża koszty  wdrożenia  i eksploatacji.

Program pozwala na zautomatyzowanie procesów obługi sprzedaży, zamówień, zakupów, magazynu, płatności i rozliczeń z kontrahentami.  RAKSSQL Sprzedaż umożliwia łatwe wystawianie i zarządzanie fakturami VAT, WDT, WNT, fakturami zaliczkowymi i eksportowymi w dowolnej walucie. Zapewnia obsługę sprzedaży detalicznej (paragony, kody kreskowe, drukarki fiskalne, wagi elektroniczne) oraz hurtowej (rezerwacje towarów na podstawie zamówień, faktury proforma). Umożliwia tworzenia wielu cenników, definiowanie dowolnej ilości grup rabatowych, obsługę płatności (kasa, bank) oraz prowadzenie wielu magazynów.

Pełny obraz firmy
Dzięki szerokiej gamie gotowych zestawień oraz możliwości tworzenia własnych raportów, program pozwala uzyskać pełny obraz działalności handlowej.

Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi
Moduł współpracuje z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych i innymi urządzeniami zewnętrznymi. Możliwość pełnej wymiany danych pozwala na współpracę z programami księgowymi, czy sklepami internetowymi.

Współpraca z zagranicą
System posiada wszystkie dokumenty takie jak WNT, WDT, faktury eksportowe, faktura zakupu w walucie, tax-free, SAD, możliwość prowadzenia kasy w walucie. Dzięki opcji wprowadzenia dodatkowych kosztów do dokumentu WNT łatwo można wyliczyć cenę późniejszej sprzedaży towaru np. do faktury zakupu można doliczyć koszt transportu czy rozładunku (nie jest konieczne tworzenie dodatkowego rozrachunku do dokumentu, koszty doliczą się do ceny końcowej). ...dalej

Zarządzanie Sprzedażą i CRM
Pełna integracja części sprzedażowej i CRM otwiera dla użytkowników wiele możliwości. Oprócz planowania wizyt u kontrahentów czy opcji pozwalających np. na zarządzanie serwisem wyjazdowym, przechowywania wszelkich informacji o kontakcie, w znaczący sposób ułatwia zarządzanie procesem sprzedaży. System zapewnia dostęp do informacji, określa prawdopodobieństwo skutecznego zakończenia transakcji umożliwiając analizę sprzedaży według kanału sprzedaży, rodzaju handlowca, czy analizę konkretnego Klienta. Dzięki zarządzaniu sprzedażą na bieżąco można śledzić prawdopodobieństwo wykonania planów i precyzyjniej prognozować wyniki przychodowe firmy.
System posiada również moduł ofertowania, który ściśle powiązany jest z szansami sprzedaży.

Panel sterujący kontrahentami
W systemie RAKSSQL dzięki połączeniu części sprzedażowej i CRM stworzony został panel, umożliwiający wygodną pracę z Klientem. Z okna kontrahenta użytkownik ma pełny dostęp do informacji związanych z danym klientem, m.in. posiada dostęp i podgląd na historię zakupów i sprzedaży, operacji z kontrahentem, należności i zobowiązań finansowych, zamówień i ofert, danych kontaktowych. W ten sposób otrzymujemy centrum informacji z okna przeglądu kontrahenta.

System znaczników
RAKSSQL posiada możliwość oznaczania dokumentów oraz znajdujących się na nich pozycji. Dodatkowo dzięki wykorzystaniu w pełni definiowanych wzorców księgowych system oferuje możliwość elastycznego i automatycznego księgowania oznaczonych znacznikami dokumentów. Np. na fakturze jedna pozycja przeznaczona jest na potrzeby własne i „idzie” w koszty, pozostałe wchodzą na magazyn do późniejszej odsprzedaży.
Jednak oprócz zastosowania w księgowości system znaczników ułatwia również pracę użytkowników części sprzedażowej. Dzięki nim możliwe jest sortowanie, filtrowanie i tworzenie zestawień według dowolnie zdefiniowanych przez użytkownika parametrów.
System znaczników dostępny jest we wszystkich oknach systemu.

System załączników
W programie istnieje możliwość dołączania dokumentów w formie elektronicznej.
Funkcja umożliwia stworzenie bazy wiedzy dostępnej dla użytkowników systemu i przypisanych do konkretnych kontrahentów i dokumentów.
Rozwiązanie to eliminuje problem niedoskonałego przepływu dokumentów i informacji w przedsiębiorstwie. Teraz możliwe jest np. posiadanie w kartotece kontrahentów całej informacji dotyczącej współpracy, wszystkich podpisanych umów, zdjęć projektów czy jakichkolwiek innych dokumentów. Jednocześnie każdy artykuł może posiadać łatwo dostępne z okna przeglądu takie dokumenty jak atesty, gwarancję, skan faktury zakupu czy specyfikację techniczną.

Przykłady:
 Kontrahenci, z którymi posiadamy podpisane umowy handlowe, mogą mieć podpięte ich elektroniczne wersje, dzięki czemu każda osoba posiadająca dostęp do tej części systemu będzie mogła sprawdzić np. jakich rabatów powinna udzielić lub jaki zaproponować termin płatności na fakturze sprzedaży.
 Do dokumentów zakupowych możemy podpiąć ich skan, dzięki czemu księgowa księgująca taki dokument będzie mogła informacje wprowadzone do systemu porównać z oryginałem nie wstając od komputera.

Podobne Obsługa sprzedaży i magazynu

  • Fakturzysta Classic

    Fakturzysta Classic jest to rozbudowany i sprawdzony program do sprzedaży w małej firmie.

  • Asystent Agent Ubezpieczeń

    Asystent Agent Ubezpieczeń 2011 to jak sam tytuł sugeruje aplikacja stworzona przede wszystkim z myślą o ludziach pracujących w ubezpieczeniach, która ma za zadanie ułatwić obsługę biura agencji ubezpieczeniowej.

  • ObSp Obsługa Sprzedaży

    Program Obsługa Sprzedaży ObSp pozwala użytkownikowi na wystawiania faktur oraz sprawne zarządzanie firmowym magazynem.

  • LoMag

    Funkcjonalny i bardzo przydatny program, który sprawdzi się przede wszystkim przy zarządzaniu magazynami w małym i średnim przedsiębiorstwie usługowo-handlowym.

  • Faktura Small Business - HANDEL

    Z programu Faktura Small Business - HANDEL korzystają zarówno małe jak i średnie firmy. Szczególnie chodzi tu o te przedsiębiorstwa, które doceniają czas, a także komfort pracy. Przy użyciu danej aplikacji są wstanie wystawić kilka rodzajów faktury.


Dodaj komentarz:

Wasze komentarze do programu: RAKSSQL Sprzedaż 2011



Aby pobrać plik przepisz hasło, które znajduje się w cudzysłowie,
a następnie kliknij w POBIERZ TERAZ

Kategorie